Предоставяни услуги в ИР › Издаване на удостоверения по Закона за кадастъра и имотния регистър и Правилника за вписванията

 

 

Издаване на удостоверение за лице от Имотен регистър за определен период


 

Описание на предоставяната услуга можете да намерите като в началната страница на портала изберете меню Регистри > Имотен регистър > Електронни услуги > Удостоверения по Закона за кадастъра и имотния регистър и Правилника за вписванията > Издаване на удостоверение за лице за определен период от Имотен регистър.

Заявяване на услугата

За да заявите услугата е необходимо да се автентикирате с потребителско име и парола, КЕП или сертификат, издаден от АВ или ПИК на НАП (в случай че е конфигуриран достъп с ПИК на НАП).

Заявление за издаване на удостоверение за лице за определен период можете да подадете, като в началната страница на портала изберете:

меню Регистри > Имотен регистър > Електронни услуги > Удостоверения по Закона за кадастъра и имотния регистър и Правилника за вписванията > Издаване на удостоверение за лице за определен период от Имотен регистър и натиснете бутон Заяви услугата (намира се в края на описанието на услугата);

или

меню Регистри > Имотен регистър > Заявления > Заявления за издаване на удостоверения от имотен регистър > Заявление за издаване на удостоверение за лице от Имотен регистър за определен период.

Порталът отваря електронна форма за попълване на заявление за издаване на удостоверение за лице за определен период. Данните в секциите на заявлението се въвеждат подобно на тези в заявление за издаване на удостоверение за лице (виж услугата Издаване на удостоверение за лице от Имотен регистър).