Дейности, достъпни през потребителския профил
От менюто на потребителския профил, в Портала на Агенцията са достъпни следните опции:
Моите заявления – дава достъп до подадени или подготвени, но не подадени заявления по услуги към интегрираните в Портала регистри. (виж „Проследяване на статус на предоставяне на услугата“)
Достъпът до действия, свързани с конкретно заявление изисква вход със сертификат или ПИК на НАП. |
Задължения и плащания – дава достъп до информация за регистрираните задължения по заявени услуги и плащанията по тях, както и плащане на неплатени такива. (виж „Преглед и плащане на задължения през потребителски профил“)
Управление на лични сметки – дава достъп до информация за наличностите по личните сметки на потребителите, както и възможност за онлайн захранване по един от допустимите начини. (виж „Лична сметка“)
Справка банкови преводи – дава достъп до информация за извършените преводи по сметките на Агенция по вписванията за заплащане на заявени услуги и захранвания на лични сметки. (виж „Справка за извършени банкови преводи“)
Форум – дава достъп до форума на Портала.
Абонамент за събития в регистри – дава възможност за създаване/премахване на абонамент за получаване на известия за извършени действия (напр. вписвания), свързани определена партида/обект.
Обединяване на потребителски профили – дава достъп до функционалност, чрез която регистриран потребител може да обедини профила си в Портала на Агенцията с негов/и потребителски профил/и от стария портал на Имотния регистър ИКАР (www.icadastre.bg). (виж Обединяване на потребителски профили)
Потребителски профил – дава достъп до регистрационните данни на потребителския профил и действия, свързани с поддръжката им.
Потребителите със специален достъп могат само да преглеждат данните и да прилагат документ за промяна на правата на получения специален достъп. |
Управление на средства за автентикация – дава достъп до дейности, свързани с поддръжка на допълнителните начини на автентикация при вход в потребителски профил от Портала, различни от потребителско име и парола. (виж „Допълнителни средства за автентикация“)
Смяна на парола – дава възможност на потребителят да си промени паролата, когато прецени, че е необходимо. (виж „Смяна на парола“)
Фигура 9 Дейности, достъпни през потребителския профил