Обединяване на потребителски профили
За да можете да обедините профила си с Ваш/и профил/и от стария портал на Имотния регистър ИКАР (www.icadastre.bg), трябва да сте регистриран потребител на Портала на АВ и да сте се автентикирали по един от допустимите начини.
От потребителския Ви профил изберете дейност „Обединяване на потребителски профили“.
Когато има налични обединени (асоциирани) потребителски профили към потребителския Ви профил в ЕПЗЕУ, системата извежда на екран списък съдържащ следната информация: клиентски номер на потребител в ИКАР (КНИК); наличност по личната сметка на потребителя към момента на обединение; статус на обработка; системното време на последна промяна на статуса.
С натискане на бутон Добави потребителски профил, можете да въведете потребителско име и парола на потребител от ИКАР, който искате да обедините с профила Ви в ЕПЗЕУ. В случай че по зададените данни в ИКАР бъде намерен профил, подлежащ на обединение, и този профил все още не е обединен с профил от ЕПЗЕУ, системата извежда екран с регистрационни данни от избрания потребителски профил в ИКАР: потребителското име; клиентски номер на потребител (КНИК); наличност по личната сметка на потребителя към момента на обединение; имена на физическо лице или наименование на юридическо лице от профила; e-mail, с който е регистриран профила.
Можете да потвърдите или откажете обединяването на профилите.
Можете да обедините повече от един профил от ИКАР към профила си в ЕПЗЕУ като повторите горните действия. |
Като резултат от обединението можете да:
Профил от ИКАР може да бъде обединен само към един профил в ЕПЗЕУ. |
•преглеждате резултатите от изпълнените и платени справки чрез отдалечен достъп от ИР, които сте заявили в ИКАР, наред с тези, които заявявате през ЕПЗЕУ (виж „Проследяване на статус на предоставяне на услугата“);
•използвате неизразходваните средства в личната Ви сметка в ИКАР за заплащане на заявените през ЕПЗЕУ справки чрез отдалечен достъп от ИР.