Предоставяне на електронни административни услуги › Отстраняване на нередовности

 

 

Ж1 – Отстраняване на нередовности в ТРРЮЛНЦ


 

Описание на предоставяната услуга може да намерите, като в началната страница на портала изберете меню Регистри > меню Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ > Електронни услуги > Отстраняване на нередовности.

Заявление за отстраняване на нередовности, можете да подадете като в началната страница на портала изберете:

меню Регистри > меню Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ > Електронни услуги > Отстраняване на нередовности > бутон Заяви услугата (намира се в края на описанието на услугата).

или

меню Регистри > меню Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ > Заявления > Ж1 Заявление за отстраняване на нередовности.

 

За да подадете заявление за издаване на удостоверение за законосъобразност е необходимо да се автентикирате с потребителско име и парола, КЕП или сертификат,  издаден от АВ или ПИК на НАП (в случай че е конфигуриран достъп с ПИК на НАП).

Порталът отваря екран с едно поле за въвеждане на входящия номер на заявление. Въведете номера и натиснете бутон Извлечи данни. При валиден Номер на заявление, по което са дадени указания, системата извежда вида на заявлението ЕИК/ПИК (в случай, че фирмата е вписана в ТРРЮЛНЦ), фирмата/наименованието и правната форма (Фигура 1).

Фигура 1. Избор на заявление за отстраняване на нередовности

След избор на бутон Продължи се отваря електронна форма за попълване на заявление за отстраняване на нередовности, която е структурирана в секции: „Идентификация“, „Данни за заявителя“, „Заявление“, „Приложения“, „Адрес за изпращане на указания и връчване на отказ“ и „Политика за поверителност“.

Всички полета, отбелязани със звездичка * са задължителни за попълване. При въвеждане на данни в дадено поле, системата прави автоматична проверка за коректността на въведената информация и извежда съобщение при откритите грешки. Въведените данни във всяко поле можете да изтриете с бутона Върни в първоначално състояние .

За да преминете към следваща секция на заявлението, натиснете бутона Продължи или изберете името на следващата секция от навигационното меню. При преминаване от една секция към следваща, системата извършва проверка за правилно попълване на полетата в текущата секция и записва въведените данни. При непопълнени задължителни полета или некоректно попълнени полета в дадена секция към съответното поле се визуализира съобщение за грешка, а до наименованието на текущата секция се показва червена иконка за грешки . След коректно попълване на всички полета в секцията и преминаване към следваща секция, иконката се променя в зелена.