Предоставяни услуги в ТРРЮЛНЦ › Запазване на фирма на търговец или наименование на ЮЛНЦ

 

 

Промяна на обстоятелствата за запазване на фирма/наименование


 

За да подадете заявление в портала на ТРРЮЛНЦ за промяна на обстоятелства за запазване на фирма/ наименование, е необходимо да се автентикирате с електронен подпис или сертификат, издаден от АВ или ПИК на НАП (в случай че е конфигуриран достъп с ПИК на НАП).

Със заявление за промяна на обстоятелства можете да заявите само обстоятелството по заличаване на направено запазване.

От екрана за вид на вписване на заявление изберете Промяна на обстоятелства (Фигура 3).

Фигура 3. Избор на заявление за промяна на обстоятелства

След избор на бутон Продължи се отваря електронна форма за попълване на заявление за първоначално вписване ,която е структурирана в секции: „Данни за заявителя“, „Запазване на фирма/наименование“, „Приложения“, „Адрес за изпращане на указания и връчване на отказ“ и „Политика за поверителност.

Въвеждането на данни в секциите „Данни за заявителя“, „Приложения“, „Адрес за изпращане на указания и връчване на отказ“ и „Политика за поверителност“ при промяна на обстоятелствата е аналогично на начина, описан за попълване на заявлението за първоначално вписване на обстоятелства.