Предоставяни услуги в ИР › Издаване на удостоверения по Закона за кадастъра и имотния регистър и Правилника за вписванията › Издаване на удостоверение за имот от Имотен регистър |
Към заявлението можете да прикачите документи, които са необходими за предоставяне на услугата. Удостоверението за имот се изготвя на базата на справки по персоналната партида на собствениците на имота и техните праводатели, с оглед на което можете да прикачите следните видове документи:
копие от акта за собственост, когато в заявлението не са посочени данни от вписването на акта в службата по вписванията;
схема/скица на имота, когато имотът има кадастрален идентификатор, който не е посочен в съответното поле на заявлението. При попълнен кадастрален идентификатор на имота, скицата се извлича служебно от АГКК и не е необходимо да се прилага такава;
удостоверение за наследници, при починал наследник;
удостоверение за идентичност на поземлен имот (когато е необходимо да се удостовери, че един и същи имот е обозначен с различни идентификатори, планоснимачни номера и номера на урегулирани поземлени имоти в кадастралната карта, адреси и др.);
разрешение за строеж;
таблица за площообразуване;
друг/и документ/и (напр. акт за сключен граждански брак).