Предоставяни услуги в ИР › Издаване на удостоверения по Закона за кадастъра и имотния регистър и Правилника за вписванията › Издаване на удостоверение за имот от Имотен регистър

 

 

Секция „Приложения“


 

Към заявлението можете да прикачите документи, които са необходими за предоставяне на услугата. Удостоверението за имот се изготвя на базата на справки по персоналната партида на собствениците на имота и техните праводатели, с оглед на което можете да прикачите следните видове документи:

копие от акта за собственост, когато в заявлението не са посочени данни от вписването на акта в службата по вписванията;

схема/скица на имота, когато имотът има кадастрален идентификатор, който не е посочен в съответното поле на заявлението. При попълнен кадастрален идентификатор на имота, скицата се извлича служебно от АГКК и не е необходимо да се прилага такава;

удостоверение за наследници, при починал наследник;

удостоверение за идентичност на поземлен имот (когато е необходимо да се удостовери, че един и същи имот е обозначен с различни идентификатори, планоснимачни номера и номера на урегулирани поземлени имоти в кадастралната карта, адреси и др.);

разрешение за строеж;

таблица за площообразуване;

друг/и документ/и (напр. акт за сключен граждански брак).