Регистрация и сигурност

 

 

Забравена парола


 

В случай че потребителят е забравил паролата на профила си, може да я смени по един от следните начини:

1.Като се автентикира с някой от алтернативните начини (със сертификат или ПИК на НАП), след което да използва опцията за смяна на парола през профила си. (виж „Смяна на парола“)

2.Като изпрати заявка за смяна на парола от менюто за вход в Портала. След изпращане на заявката, потребителят получава съобщение на електронната си поща с временен линк (тоукън), чрез който може да направи смяната. Потребителят може да използва предоставения линк до крайния срок на неговата валидност.

Подадена заявка за смяна на забравена парола не променя потребителската парола. Това може да направи само потребителят, като последва линка от полученото съобщение.

 

Фигура 11 Забравена парола