Предоставяни услуги в ТРРЮЛНЦ › Издаване на удостоверения

 

 

Удостоверение за вписано обстоятелство


 

Описание на предоставяната услуга може да намерите, като в началната страница на портала изберете меню Регистри > меню Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ > Електронни услуги > Издаване на удостоверения > Удостоверение за вписано обстоятелство.

Искане за издаване на удостоверение за вписано обстоятелство, можете да подадете като в началната страница на портала изберете:

меню Регистри > меню Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ > Електронни услуги > Издаване на удостоверения > Удостоверение за вписано обстоятелство > бутон Заяви услугата (намира се в края на описанието на услугата).

или

меню Регистри > меню Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ > Заявления > Удостоверения > Удостоверение за вписано обстоятелство.

За да подадете искане за издаване на удостоверение в портала на ТРРЮЛНЦ, трябва да сте влезли с КЕП или сертификат издаден от АВ или ПИК на НАП (в случай че е конфигуриран достъп с ПИК на НАП).

При подаване на искането трябва да въведете ЕИК на фирмата/ЮЛНЦ, за което Ви е необходимо удостоверението и да изберете бутон Извлечи данни (Фигура 1). Порталът ще визуализира името и правната форма на търговеца/ЮЛНЦ (Фигура 2).

Фигура 1. Въвеждане на ЕИК в Удостоверение за вписано обстоятелство

Фигура 2. Извличане на данни в Удостоверение за вписано обстоятелство

Изберете бутон Продължи, за да попълните датата, към която искате удостоверението за вписано обстоятелство и адреса на електронната поща, на който да получите удостоверението.

Всички полета, отбелязани със звездичка * са задължителни за попълване. При въвеждане на данни в дадено поле, системата прави автоматична проверка за коректността на въведената информация и извежда съобщение при откритите грешки. Въведените данни във всяко поле можете да изтриете с бутона Върни в първоначално състояние .

За да преминете към следваща секция на заявлението, натиснете бутона Продължи или изберете името на следващата секция от навигационното меню. При преминаване от една секция към следваща, системата извършва проверка за правилно попълване на полетата в текущата секция и записва въведените данни. При непопълнени задължителни полета или некоректно попълнени полета в дадена секция към съответното поле се визуализира за грешка, а до наименованието на текущата секция се показва червена иконка за грешки. След коректно попълване на всички полета в секцията и преминаване към следваща секция, иконката се променя в зелена .