Удостоверение за запазване на фирма/наименование
Описание на предоставяната услуга може да намерите, като в началната страница на портала изберете меню Регистри > меню Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ > Електронни услуги > Издаване на удостоверения > Удостоверение за запазване на фирма/наименование.
Искане за издаване на удостоверение за запазване на фирма/наименование, можете да подадете, като в началната страница на портала изберете:
меню Регистри > меню Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ > Електронни услуги > Издаване на удостоверения > Удостоверение за запазване на фирма/наименование > бутон Заяви услугата (намира се в края на описанието на услугата).
или
меню Регистри > меню Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ > Заявления > Удостоверения > Удостоверение за запазване на фирма/наименование.
За да подадете искане за издаване на удостоверение в портала на ТРРЮЛНЦ, трябва да сте влезли с КЕП или сертификат издаден от АВ или ПИК на НАП (в случай че е конфигуриран достъп с ПИК на НАП).
При подаване на искането трябва да въведете името на запазената фирма, за която Ви е необходимо удостоверението и да изберете бутон Провери (Фигура 1). Порталът ще визуализира данните за запазената фирма, името на заинтересованото лице и крайната дата, до която се фирмата е запазена (Фигура 2).
Фигура 1. Въвеждане на Фирма/Наименование в Удостоверение за запазване на фирма/наименование
Фигура 2. Извличане на данни в Удостоверение за запазена фирма/наименование“
Изберете бутон Продължи, за да попълните адреса на електронната поща, на който ще получите удостоверението.
Всички полета, отбелязани със звездичка * са задължителни за попълване. При въвеждане на данни в дадено поле, системата прави автоматична проверка за коректността на въведената информация и извежда съобщение при откритите грешки. Въведените данни във всяко поле можете да изтриете с бутона Върни в първоначално състояние .
За да преминете към следваща секция на заявлението, натиснете бутона Продължи или изберете името на следващата секция от навигационното меню. При преминаване от една секция към следваща, системата извършва проверка за правилно попълване на полетата в текущата секция и записва въведените данни. При непопълнени задължителни полета или некоректно попълнени полета в дадена секция към съответното поле се визуализира за грешка, а до наименованието на текущата секция се показва червена иконка за грешки. След коректно попълване на всички полета в секцията и преминаване към следваща секция, иконката се променя в зелена .