Предоставяни услуги в ИР › Издаване на преписи от актове, вписани в службите по вписванията по Закона за кадастъра и имотния регистър и Правилника за вписванията

 

 

Издаване на незаверен препис от акт, вписан в Имотен регистър


 

Описание на предоставяната услуга можете да намерите като в началната страница на портала изберете меню Регистри > меню Имотен регистър > Електронни услуги > Преписи от актове, вписани в службите по вписванията по Закона за кадастъра и имотния регистър и Правилника за вписванията > Издаване на незаверен препис от акт, вписан в Имотен регистър.

Заявяване на услугата

За да заявите услугата е необходимо да се автентикирате с потребителско име и парола, КЕП или сертификат, издаден от АВ или ПИК на НАП (в случай че е конфигуриран достъп с ПИК на НАП).

Заявление за издаване на незаверен препис от акт можете да подадете, като в началната страница на портала изберете:

меню Регистри > меню Имотен регистър > Електронни услуги > Преписи от актове, вписани в службите по вписванията по Закона за кадастъра и имотния регистър и Правилника за вписванията > Издаване на незаверен препис от акт, вписан в Имотен регистър и натиснете бутон Заяви услугата (намира се в края на описанието на услугата);

или

меню Регистри > меню Имотен регистър >  Заявления > Заявления за издаване на преписи от актове, вписани в имотен регистър > Заявление за издаване на незаверен препис от Имотен регистър.

Порталът отваря електронна форма за попълване на заявление за избраната услуга, която е структурирана в секции: „Данни за заявителя“, „Препис от акт“, „Начин на предоставяне на услугата“, Данни за контакт“, „Политика за поверителност“.

При въвеждане на съответната информация, системата автоматично прави проверка дали са попълнени задължителните полета за всяка от секциите. Всички полета, отбелязани със звездичка * са задължителни. Когато има непопълнени полета, към всяко задължително поле се визуализира съобщение за грешка. Ако данните са попълнени некоректно, системата подсеща потребителя с напомнящи съобщения за грешки.

При преминаване от една секция към следваща, системата извършва запис на данните, въведени в полетата от дадената секция. Това може да стане като изберете секция от навигационното меню или посредством бутона Продължи. При непопълнени задължителни полета или некоректно попълнени полета в дадена секция, до наименованието на секцията се показва червена иконка за грешки . След коректно попълване на задължителните полета, иконката се променя в зеленаи системата позволява да продължите с подаване на заявлението.