Предоставяне на електронни административни услуги

 

 

Плащане


 

Има ли безплатни услуги, освободени от такса? (виж „Платени и безплатни услуги“)

Как да разбера каква сума да платя? (виж „Преглед и плащане на задължения през потребителски профил“)

Какви начини за плащане има? (виж „Допустими начини за плащане по електронен път“)

Какво е необходимо да извърша при заявяване на услуга за да платя? (виж „Регистриране на задължение в Портала на Агенцията и нотифициране на потребителя“)

Кога мога да платя задължение по заявена услуга? (виж „Случаи в които може да се извърши плащане на дължими суми“)

Какво е необходимо да направя за да платя задължение извън процеса по заявяване на услуга? (виж „Достъп до функционалностите свързани с плащания“ и „Преглед и плащане на задължения през потребителски профил“)

Как мога да проверя кои задължения съм платил и кои не? (виж „Преглед и плащане на задължения през потребителски профил“)

Мога ли да платя няколко задължения едновременно? (виж „Плащане на задължение през лична сметка“)

Как мога да проверя дали не съм платил едно задължените повече от един път? (виж „Справка за извършени банкови преводи“)

Какво представлява личната сметка на потребителя в Портала на Агенция по вписванията? (виж „Лична сметка“)

Какво е необходимо да направя за да захраня лична сметка? (виж „Достъп до функционалностите свързани с плащания“ и „Захранване на лична сметка“)

Как да разбера какви преводи съм извършил към Агенция по вписванията, във връзка с плащания по заявени услуги? (виж „Справка за извършени банкови преводи“)