Предоставяни услуги в ТРРЮЛНЦ › Вписване на обстоятелства относно прехвърляне на търговско предприятие, преобразуване и преустройство

 

 

В23 – Вписване на обстоятелства относно спиране на вписването при оспорване на преобразуването


 

Описание на предоставяната услуга може да намерите като в началната страница на портала изберете меню Регистри > меню Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ > Електронни услуги > Вписване на обстоятелства относно прехвърляне на търговско предприятие, преобразуване и преустройство > Вписване на обстоятелства при оспорване на преобразуването.

Заявление за вписване на обстоятелства относно командитно дружество можете да подадете като в началната страница на портала изберете:

меню Регистри > меню Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ > Електронни услуги > Вписване на обстоятелства относно прехвърляне на търговско предприятие, преобразуване и преустройство > Вписване на обстоятелства при оспорване на преобразуването > бутон Заяви услугата (намира се в края на описанието на услугата).

или

меню Регистри > меню Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ > Заявления > Група В: Заявления за прехвърляне на търговско предприятие, преобразуване и преустройство > В23 Заявление за спиране на вписването при оспорване на преобразуването.

 

За да подадете заявление в портала на ТРРЮЛНЦ за вписване на обстоятелства относно спиране на вписването при оспорване на преобразуването, е необходимо да се автентикирате с потребителско име и парола, КЕП или сертификат,  издаден от АВ или ПИК на НАП (в случай че е конфигуриран достъп с ПИК на НАП).

Електронната форма за попълване на заявление за спиране на вписването при оспорване на преобразуването е структурирана в следните секции: „Данни за заявителя“, „Преобразуване“, „Приложения“, „Адрес за изпращане на указания и връчване на отказ“ и „Политика за поверителност“ (Фигура 1).

Фигура 1. Заявление за вписване на обстоятелства относно спиране на вписването при оспорване на преобразуването

Всички полета, отбелязани със звездичка * са задължителни за попълване. При попълването на дадено поле, системата прави автоматична проверка за коректността на въведената информация и извежда съобщение при открити грешки. Въведените данни във всяко поле можете да изтриете с бутона Върни в първоначално състояние .

Към някои полета, където това е необходимо, системата дава възможност да  въведете данни за повече дружества.  Попълнете данните за първото дружество в предназначения за това набор полета. Чрез съответния бутон за добавяне, добавете нов набор полета за всяко следващо дружество и въведете данните за него. Ако добавите полета за повече от необходимия брой дружества, можете да изтриете излишните с бутон Изтрий .

За да преминете към следваща секция на заявлението, натиснете бутона Продължи или изберете името на следващата секция от навигационното меню. При преминаване от една секция към следваща, системата извършва проверка за правилно попълване на полетата в текущата секция и записва въведените данни. При непопълнени задължителни полета или некоректно попълнени полета в дадена секция към съответното поле се визуализира грешка, а до наименованието на текущата секция се показва червена иконка за грешки . След коректно попълване на всички полета в секцията и преминаване към следваща секция, иконката се променя в зелена.