Предоставяни услуги в ТРРЮЛНЦ › Издаване на удостоверения

 

 

Удостоверение за обявявания за определен период


 

Описание на предоставяната услуга може да намерите, като в началната страница на портала изберете меню Регистри > меню Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ > Електронни услуги > Издаване на удостоверения > Удостоверение за обявявания за определен период.

Искане за издаване на удостоверение за обявявания за определен период,  можете да подадете като в началната страница на портала изберете:

меню Регистри > меню Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ > Електронни услуги > Издаване на удостоверения > Удостоверение за обявявания за определен период > бутон Заяви услугата (намира се в края на описанието на услугата).

или

меню Регистри > меню Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ > Заявления > Удостоверения > Удостоверение за обявявания за определен период.

За да подадете искане за издаване на удостоверение в портала на ТРРЮЛНЦ, трябва да сте влезли с потребителско име и парола или КЕП или сертификат издаден от АВ или ПИК на НАП (в случай че е конфигуриран достъп с ПИК на НАП).

При подаване на искането трябва да въведете ЕИК на фирмата/ЮЛНЦ, за което Ви е необходимо удостоверението и да изберете бутон Извлечи данни (Фигура 1). Порталът ще визуализира името и правната форма на търговеца/ЮЛНЦ (Фигура 2).

Фигура 1. Въвеждане на ЕИК в Удостоверение за обявявания за определен период

 

Фигура 2.Извличане на данни в Удостоверение за обявявания за определен период

Изберете бутон Продължи, за да попълните данни за периода, за който искате удостоверението за обявявания за определен период и адреса на електронната поща, на който ще получите удостоверението.

Всички полета, отбелязани със звездичка * са задължителни за попълване. При въвеждане на данни в дадено поле, системата прави автоматична проверка за коректността на въведената информация и извежда съобщение при откритите грешки. Въведените данни във всяко поле можете да изтриете с бутона Върни в първоначално състояние .

За да преминете към следваща секция на заявлението, натиснете бутона Продължи или изберете името на следващата секция от навигационното меню. При преминаване от една секция към следваща, системата извършва проверка за правилно попълване на полетата в текущата секция и записва въведените данни. При непопълнени задължителни полета или некоректно попълнени полета в дадена секция към съответното поле се визуализира за грешка, а до наименованието на текущата секция се показва червена иконка за грешки. След коректно попълване на всички полета в секцията и преминаване към следваща секция, иконката се променя в зелена .