Предоставяни услуги в ТРРЮЛНЦ › Обявяване на актове

 

 

Г2 – Обявяване на годишни финансови отчети


 

Описание на предоставяната услуга може да намерите като в началната страница на портала изберете меню Регистри > меню Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ > Електронни услуги > Обявяване на актове > Обявяване на годишни финансови отчети.

Заявление за обявяване на годишни финансови отчети, можете да подадете като в началната страница на портала изберете:

меню Регистри > меню Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ > Електронни услуги > Обявяване на актове > Обявяване на годишни финансови отчети > бутон Заяви услугата (намира се в края на описанието на услугата).

или

меню Регистри > меню Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ > Заявления > Група Г: Заявления за обявяване на актове > Г2 Заявление за обявяване на годишни финансови отчети.

За да подадете заявление в портала на ТРРЮЛНЦ за обявяване на актове по партидата на търговец/ЮЛНЦ, е необходимо да се автентикирате с потребителско име и парола, КЕП или сертификат, издаден от АВ или ПИК на НАП (в случай че е конфигуриран достъп с ПИК на НАП).

Порталът отваря екран с едно поле за въвеждане на ЕИК/ПИК, в което следва да въведете единния идентификационен код или персоналния идентификационен код на търговеца/ЮЛНЦ. С натискане на бутон Провери системата проверява коректността на въведения ЕИК/ПИК и извежда фирмата с правната й форма (Фигура 1).

Фигура 1. Избор на заявление за обявяване на годишни финансови отчети

След избор на бутон Продължи се отваря електронна форма за попълване на заявление за обявяване на годишни финансови отчети (ГФО) по партидата на търговец/ЮЛНЦ, която е структурирана в секции: „Идентификация“, „Данни за заявителя“, „Обявяване на актове“, „Приложения“, „Адрес за изпращане на указания и връчване на отказ“ и „Политика за поверителност“.

Всички полета, отбелязани със звездичка * са задължителни за попълване. При попълването на дадено поле, системата прави автоматична проверка за коректността на въведената информация и извежда съобщение при открити грешки. Въведените данни във всяко поле можете да изтриете с бутона Върни в първоначално състояние .

За да преминете към следваща секция, натиснете бутона Продължи или изберете името на следващата секция от навигационното меню. При преминаване от една секция към следваща, системата извършва проверка за правилно попълване на полетата в текущата секция и записва въведените данни. При непопълнени задължителни полета или некоректно попълнени полета в дадена секция към съответното поле се визуализира съобщение за грешка, а до наименованието на секцията се показва червена иконка за грешки . След коректно попълване на задължителните полета, иконката се променя в зеленаи системата позволява да продължите с подаване на заявлението.