Предоставяни услуги в ТРРЮЛНЦ › Назначения

 

 

Становище по искане за промяна на лицето


 

Описание на предоставяната услуга може да намерите, като в началната страница на портала изберете меню Регистри > меню Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ > Електронни услуги > Назначения > Подаване на Становище по искане за промяна на лицето.

Заявление за вписване на обстоятелства относно становище по искане за промяна на лицето можете да подадете, като в началната страница на портала изберете:

меню Регистри > меню Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ > Електронни услуги > Назначения > Подаване на Становище по искане за промяна на лицето > бутон Заяви услугата (намира се в края на описанието на услугата).

или

меню Регистри > меню Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ > Заявления >  Назначения >  Становище по искане за промяна на лицето.

 

Становище по искане за промяна на лицето e приложимо за вещи лица, контрольори, проверители и регистрирани одитори.

За да подадете становище по искане за промяна на лице  в портала на ТРРЮЛНЦ е необходимо да се автентикирате с потребителско име и парола или КЕП или сертификат, издаден от АВ или ПИК на НАП (в случай че е конфигуриран достъп с ПИК на НАП).

Необходимо е да има издаден акт за назначаване.

При избор на Становище по искане за промяна на лицето, порталът отваря екран с поле за попълване на данни за акт за назначаване (Фигура 1).

Фигура 1. Въвеждане на номер и дата на акт за назначаване

Въведете входящия номер на акта за назначаване и посочете датата, на която е издаден. Направете проверка с бутон Провери. Порталът визуализира назначените с акта лица (Фигура 2).

Фигура 2. Избор на назначени лица с акта и Входящ номер на искане за промяна и статус

Изберете с радио бутона лицето, за което подавате становището по искането за промяна, както и радио бутона за връзка с искането за промяна, което изчаква на становище. С избиране на бутон Продължи се отваря електронна форма за попълване. Формата за подаване на становището по искане за промяна на лице е структурирана в секции: „Данни за назначаване“, „Заявител“, „Приложения“ и „Политика за поверителност“.

Всички полета, отбелязани със звездичка * са задължителни за попълване. При въвеждане на данни в дадено поле, системата прави автоматична проверка за коректността на въведената информация и извежда съобщение при откритите грешки.

За да преминете към следваща секция на заявлението, натиснете бутона Продължи или изберете името на следващата секция от навигационното меню. При преминаване от една секция към следваща, системата извършва проверка за правилно попълване на полетата в текущата секция и записва въведените данни. При непопълнени задължителни полета или некоректно попълнени полета в дадена секция към съответното поле се визуализира за грешка, а до наименованието на текущата секция се показва червена иконка за грешки . След коректно попълване на всички полета в секцията и преминаване към следваща секция, иконката се променя в зелена.