Предоставяни услуги в ТРРЮЛНЦ › Назначения

 

 

Декларация – съгласие


 

Описание на предоставяната услуга може да намерите, като в началната страница на портала изберете меню Регистри > меню Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ > Електронни услуги > Назначения > Подаване на Декларация – съгласие.

Декларация – съгласие можете да подадете, като в началната страница на портала изберете:

меню Регистри > меню Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ > Електронни услуги > Назначения > Подаване на Декларация – съгласие > бутон Заяви услугата (намира се в края на описанието на услугата).

или

меню Регистри > меню Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ > Заявления > Назначения >  Декларация – съгласие.

 

Декларация – съгласие се подава от назначеното вещо лице, контрольор, проверител или регистриран одитор. Декларация-съгласие е задължителен документ за обявяване в ТРРЮЛНЦ при издаден акт за назначаване на вещи лица, контрольори, проверители и регистрирани одитори. Подава се от всички назначени лица, за които има издаден акт за назначаване.

За да подадете декларация-съгласие е необходимо да се автентикирате с потребителско име и парола или КЕП или сертификат, издаден от АВ или ПИК на НАП (в случай че е конфигуриран достъп с ПИК на НАП).

Необходимо е да има издаден акт за назначаване.

При избор на Декларация - съгласие, порталът отваря екран с поле за попълване на номер и дата на акта за назначаване (Фигура 1).

Фигура 1. Въвеждане на номер и дата на акт за назначаване

Въведете номера на акта за назначаване и посочете датата, на която е издаден. Направете проверка с бутон Провери. Порталът визуализира назначените с акта лица (Фигура 2).

Фигура 2. Избор на назначени лица с акта

Изберете с радио бутона лицето, за което подавате декларацията. С избиране на бутон Продължи се отваря електронна форма за попълване на данни в декларация-съгласие. Декларацията е структурирана в секции: „Данни за назначаване“, „Заявител“, „Приложения“ и „Политика за поверителност“.

Всички полета, отбелязани със звездичка * са задължителни за попълване. При въвеждане на данни в дадено поле, системата прави автоматична проверка за коректността на въведената информация и извежда съобщение при откритите грешки.

За да преминете към следваща секция на заявлението, натиснете бутона Продължи или изберете името на следващата секция от навигационното меню. При преминаване от една секция към следваща, системата извършва проверка за правилно попълване на полетата в текущата секция и записва въведените данни. При непопълнени задължителни полета или некоректно попълнени полета в дадена секция към съответното поле се визуализира за грешка, а до наименованието на текущата секция се показва червена иконка за грешки . След коректно попълване на всички полета в секцията и преминаване към следваща секция, иконката се променя в зелена.