Предоставяни услуги в ТРРЮЛНЦ › Назначения

 

 

Уведомление за смяна на адрес за изпращане и кореспонденция


 

Описание на предоставяната услуга може да намерите, като в началната страница на портала изберете меню Регистри > меню Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ > Електронни услуги > Назначения > Подаване на Уведомление за смяна на адрес за изпращане и кореспонденция.

Уведомление за смяна на адрес за изпращане и кореспонденция можете да подадете, като в началната страница на портала изберете:

меню Регистри > меню Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ > Електронни услуги > Назначения > Подаване на Уведомление за смяна на адрес за изпращане и кореспонденция > бутон Заяви услугата (намира се в края на описанието на услугата).

или

меню Регистри > меню Търговски регистър и регистър на ЮЛНЦ > Заявления > Назначения > Уведомление за смяна на адрес за изпращане и кореспонденция.

 

За да подадете Уведомление за смяна на адрес за изпращане и кореспонденция е необходимо да се автентикирате с потребителско име и парола или КЕП или сертификат, издаден от АВ или ПИК на НАП (в случай че е конфигуриран достъп с ПИК на НАП.

Необходимо е да имате издаден акт за назначаване.

При избор на Уведомление за смяна на адрес за изпращане и кореспонденция, порталът отваря екран с поле за попълване на данни за акт за назначаване (Фигура 1).

Фигура 1. Номер на акт за назначаване.

Въведете входящия номер на акта за назначаване и посочете датата, на която е издаден. Направете проверка с бутон Провери. Порталът визуализира назначените с акта лица (Фигура 2).

Фигура 2. Назначени лица с акта.

При подаване на Уведомление за смяна на адрес за изпращане и кореспонденция, списъкът с назначените лица е само информативен и не се избира назначено лице. С избиране на бутон Продължи се отваря електронна форма за попълване, структурирана в секции: „Данни за назначаване“, „Заявител“, „Адрес за изпращане на указания и връчване на отказ“, „Приложения“ и „Политика за поверителност“.

Всички полета, отбелязани със звездичка * са задължителни за попълване. При въвеждане на данни в дадено поле, системата прави автоматична проверка за коректността на въведената информация и извежда съобщение при откритите грешки.

За да преминете към следваща секция на заявлението, натиснете бутона Продължи или изберете името на следващата секция от навигационното меню. При преминаване от една секция към следваща, системата извършва проверка за правилно попълване на полетата в текущата секция и записва въведените данни. При непопълнени задължителни полета или некоректно попълнени полета в дадена секция към съответното поле се визуализира за грешка, а до наименованието на текущата секция се показва червена иконка за грешки . След коректно попълване на всички полета в секцията и преминаване към следваща секция, иконката се променя в зелена.